Πέμπτη 6 Μαρτίου 2008

Dinosaur


Μια σελίδα απ' το ημερολόγιο του Τυραννόσαυρου

Τυραννόσαυρος
Είμαι ο Τυραννόσαυρος Ρεξ! Το πρωί που ξύπνησα, σηκώθηκα και έφαγα έναν Λεσοτόσαυρο. Πήγα μια βόλτα και συνάντησα έναν μεγάλο Βραχιόσαυρο που έτρωγε μερικά φύλλα ενός δέντρου. Προχώρησα και είδα έναν όμορφο σκολόσαυρο και τον χάϊδεψα, είδα ένα πανύψηλο βουνό που στην κορυφή του είχε ένα όμορφο και χρωματιστό δέντρο.
Το μεσημέρι ήπια λίγο νερό από τη λιμνούλα που ήταν κοντά σ' ένα δέντρο κι έφαγα έναν Διπλόδοκο που του είχε κοπεί το ένα πόδι. Μετά ξάπλωσα να ξαποστάσω και να ξεκουραστώ γιατί είχα φουσκώσει. Πήγα για προπόνηση ώστε το βράδυ να μπορώ να πιάσω εύκολα το βραδινό μου.
Το απόγευμα συνάντησα τον φίλο μου τον Τυραννόσαυρο Μαξ και παίξαμε δεινοσαυροτυφλόμυγα. Μετά εγώ και ο φίλος μου πήγαμε στη γιαγιά Τυραννοσαυρίνα που την λέγανε Γιάννα και μας διάβασε μια δεινοσαυροιστορία. Μας τηγάνισε παϊδάκια από Μαιασαύρα. ΄Οταν φάγαμε, ξαπλώσαμε στο χαλί και είδαμε ένα δεινοσαυροκαρτούν. Μετά όταν τελείωσε το δεινοσαυροκαρτούν, αλλάξαμε κανάλι και είδαμε την παράσταση ο Δάνος και η Δάνα. ΄Οταν άρχιζε να νυχτώνει φύγαμε από τη γιαγιά και πήγαμε στο σπίτι να κοιμηθούμε.
Την άλλη μέρα το πρωί, πήγα στον δεινοσαυροδοντίατρο και μου έβγαλε το δόντι. Αλλά δεν πόνεσα πολύ. Το μεσημέρι πήγα να ξαπλώσω για να ξεκουραστώ. Πέρασαν περίπου 5 ώρες, και όταν ξύπνησα ήταν κιόλας απόγευμα. Σηκώθηκα και ετοίμασα να φάω φυτοφάγο σάντουϊτς δεινοσαύρου. Το έφαγα. Μετά από λίγο πήγα και είδα τηλεόραση στο δωμάτιό μου. Το βράδυ, πήγα να τηλεφωνήσω στον πατέρα μου τον Βασιλιά των δεινοσαύρων και χάρηκε πολύ. Αργότερα, κοιμήθηκα γλυκά. Καληνύχτα παιδιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: